czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie V 90 stopni, górnozaworowy OHV, chłodzony powietrzem, poziomy wał
Instrukcja obsługi
Karta katalogowa
Seria GX
Honda jest rozpoznawana jako lider w projektowaniu i produkcji solidnych i technologicznie zaawansowanych 4-suwowych silników benzynowych. Dzisiaj możemy Państwu zaoferować pełną linię silników od 1,0 do 24KM, zarówno z poziomym jak i pionowym wałem. Górnozaworowe silniki OHV są lekkie i ekonomiczne ze zoptymalizowanym zużyciem paliwa.
Seria profesjonalnych silników GX to:
- wytrzymałość: najwyższa jakość wykonania i użytych materiałów, technologia OHV (wyjątkiem jest silnik GX100 wykonany w technologii OHC)
- moc: najwyższa moc osiągnięta z pojemności silnika
- żywotność: wszystkie podzespoły zaprojektowane do pracy ciągłej w ciężkich warunkach.
- ekonomia: najniższe zużycie paliwa w swojej klasie
- łatwy rozruch: zastosowany system dekompresji
- ekologia: spełnia wszystkie światowe normy
Typ silnika: |
benzynowy
|
Rodzaj paliwa: |
Benzyna bezolowiowa
|
Typ cylindra: |
stal
|
Pojemność skokowa: |
688 cm3
|
Średnica x skok: |
78 x 72 mm
|
Max moment obrotowy: |
48.3 Nm / 4.93 Kgm / 2500 rpm
|
Moc max.: |
15.5 Kw (20.8 HP) / 3600 rpm)
|
Pojemność zbiornika paliwa: |
brak (zbiornik zewnętrzny)
|
Rozruch: |
starter elektryczny
|
Zapłon: |
elektroniczny
|
Zużycie paliwa: |
6 L/hr - 3600 rpm
|
Pojemność miski olejowej: |
1.9 l
|
Wymiary: |
405 x 410 x 438 mm
|
Masa: |
44.4 kg
|